Már nem lehet rendes nőt találni!   Társkeresés 2.rész - Férfiak mondták ... Rólunk.
2018. március 10. írta: h.Szilvi_

Már nem lehet rendes nőt találni! Társkeresés 2.rész - Férfiak mondták ... Rólunk.

Előző bejegyzésem nyomán a mait ismét egy kedves - ezúttal férfi - olvasóm ihlette (ezúton is köszönöm) , ki őszinte véleményével és tapasztalatainak megírásával arra késztetett, hogy tovább gondoljam a társkeresés kérdésköreit. Legutóbb ugyanis , csak a saját szemszögemből és az általam megélt események által közelítettem meg a témát. Mentségemre szóljon , hogy mivel nőből vagyok és férfit kerestem, így elsősorban nyilván csak olyan dolgokkal szembesültem, amit hímjeink képesek elkövetni ellenünk , mikor meghódításunkra indulnak. De úgy igazságos, ha most az ő szemszögükből is megvizsgáljuk a dolgokat, hisz nálam is akadtak azért közülük jónéhányan olyanok is, akik kedves levelükkel és megnyerő kommunikációjukkal  elérték azt a bizonyos szintet, miután nem láttam kivetnivalót abban, ha találkozom velük. Rengeteg olyan beszélgetésben volt részem, melynek keretein belül, fesztelenül oszthattuk megy egymással élményeinket. Ezek által megismerhettem a másik oldalt is , így a témát, bár ismételten saját tapasztalatokra építve mutatom be , de  ezúttal az "erősebbik nem " tapasztalatait veszem alapul. Sajnos, mi nők sem vagyunk épp szentek - természetesen itt is tisztelet jár a kivételeknek , és akinek nem inge, az nem veszi magára. Lássuk, miket szenved el egy férfi akkor, mikor megpróbál társra lelni. 

 

 

 

Társkereső oldalakon

 

Válaszra sem méltatják őket

 

Itt persze nem az előző cikkben általam megfogalmazott csodálatosan csábító - szex ? lesz? - kezdetű levelekről beszélünk. Sokan panaszkodtak arra, hogy időt és energiát nem sajnálva fogalmaztak szebbnél - szebb sorokat, mégsem érkezett rájuk még csak egy nyúlfarknyi nemleges válasz sem . A századik ilyen eset után, valahogy meg tudom érteni őket, amiért elmegy a kedvük az egésztől és már csak a - szia!kamcsi? sorokra futja tőlük. Ezektől azonban, azoknak a nőknek is elszáll az ihletük, akik szívesen válaszoltak volna, az előzőekben említett szép sorokra. Sakk - matt. 

 

Ha mégis, akkor goromba válaszokat kapnak 

 

Ezen a ponton rengeteg olyan történetet hallottam, mikor én szégyelltem el magamat azok helyett, akik képesek így bánni bárkivel is. Néhány szösszenet, amikre emlékszem: 

 

  • Miért állnék szóba egy ilyennel ?
  • Rondákkal nem társalgok !
  • Látom szakmunkás vagy, kösz nem !
  • Nem szeretem a kövéreket! 
  • Bocs, gazdag pasit keresek !

 

No komment. 

 

Csak támogatót keresnek  

 

Ahogy a férfiak , úgy a nők között is akadnak jónéhányan olyanok, akik nem pont az igazi megtalálására használják az oldalt. Számos pasi szájából hallottam már, hogy mennyire elege van az egészből, mert folyton olyanokra sikerül ráakadnia, akik bármit elvállalnak - telefonfeltöltésért, esetleg egy kis zsebpénzért. Jó hír mindkét félnek : mindenre már ott a sugardaddy alkalmazás (fókuszban láttam) , ahol bárki kénye kedve szerint kínálhatja és értékesítheti magát, általa megszabott támogatási árakért .  A társkeresőket pedig, hagyjuk meg valódi funkciójukban működni, esélyt adva általa, a valódi társra vágyóknak. 

 

Unatkozó háziasszony ezermestert keres

 

Breaking news! Nem csak a férfiak keresnek szeretőt a társkereső oldalakon! Bármennyire is próbálják nők ezrei a hűtlen jelzőt csak rájuk sütni - mi sem vagyunk szentek . Rengeteg asszonyság tölti azzal magányos éjszakáit, hogy izmos "szerelőt" keresgél másnapra, mikor is a férje üzleti útra indul. 


 

Csak néhány gyöngyszem,  a társkereső oldalak nem elég mély bugyraiból. De lássuk mi van akkor, ha már megtalálták a potenciális nőt és egy randit is sikerült összehozni.

 

Általában kiderül, hogy az aktuális jelöltet:

 

Csak a pénz érdekli

 

Ha nem írta le kerekperec még az oldalon, hogy értékrendjének központi helyén az anyagiak állnak, akkor hamar ki fog  derülni a randevú első néhány percében . Régi jóbarátomnak csak Suzukija volt , amibe csajszika nem volt hajlandó beszállni, hisz ő nem adja alább egy Bmw -nél. Abszurdnak hangzik a történet, mégis azt kell mondjam sajnos, hogy mindez a kőkemény valóság. Én is fültanúja voltam egyszer egy olyan beszélgetésnek, ami után őszintén elszégyelltem magam , amiért mi nők tényleg képesek vagyunk ilyen értékrendet képviselni.

 

A két lány arról folytatott magasröptű beszélgetést, hogy érdemes- e szóba állni azzal a pasival, aki saját elmondásuk szerint nagyon cuki, meg rendes, meg édes, de csak egy Hondája van....

 

 

Jó a feneke, kerek a melle, de nincs esze 

 

Azon férfiak, akik nem csak egyéjszakás numerát kerestek maguknak, mind egytől - egyig arról számoltak be, hogy bár szívesen lefeküdnének a jánnyal, de nem látják értelmét, ha másnap két értelmes mondatot nem tudnának váltani vele. Számtalan csajszika büszkélkedik azzal manapság, hogy ő bizony egy kicseszett missuniverse és bomlanak érte a hímek. Nekik elárulok egy titkot :

 

Az, akinek egyetlen "értéke" a szépsége, könnyedén a jó - jó , de otthonra nem kéne kategóriában találhatja magát. 

 

Nem vagyok egy topmodell na, de azért nem is kell elbujdokolnom a kinézetem miatt, a férfiak többsége azonban őszintén meglepődött azon, hogy a vállalható külsőm mellé , ész is társul. Én meg azon hasaltam el, hogy ez miért ekkora meglepetés. Miután elmesélték, hogy néhány randipartnerük a körömlakkozási trendekkel és a legújabb bulvárhírekkel szórakoztatta őket, már kezdtem kapizsgálni, hogy miért csodálkoztak rám annyira. Külső megfog, belső megtart - örökérvényű igazság. 

 

Normális pasit keres, mégis a bunkókra bukik 

 

Nos, ebben az esetben ugye az lehet a gond, ha a felek azt a bizonyos "normális" szót  nem ugyanúgy értelmezik. Kedves régi barátom jól szituált, rendes állással, megnyerő stílussal rendelkezett , mégsem kellett senkinek. Együtt fejtegettük a lehetséges okokat, majd közös erővel arra jutottunk, hogy mégis csak vannak olyan nők, akiknek nem kell a normális, csak még ők sem tudnak róla.

Az egyik randipartnere ugyanis, végig arról panaszkodott, hogy az exe folyton megveri . Második randevújukat azonban már nem sikerült megülni, hisz az említett hölgyemény, mégis az exét választotta a bizonyos "normális " férfi helyett. 

 

 

Két bejegyzés alapján - Nők kontra Férfiak : 1 -1 .


 

A témára reflektáló véleményeket, történeteket szívesen fogadok, lájkokkal és megosztásokkal sem sértesz meg ! :) 

Új bejegyzésekért, még több tartalomért kövesd a Lélekhatár Facebook oldalát is. 

Szlávka  

 

 

süti beállítások módosítása