A tanárnő és a nagy Gubanc! Lenyűgöző ékszerek és készítőjük - Mindennapi Inspiráció
2018. július 17. írta: h.Szilvi_

A tanárnő és a nagy Gubanc! Lenyűgöző ékszerek és készítőjük - Mindennapi Inspiráció

Jó szokásomhoz híven, számtalan számomra igen értékes oldalt követek a Facebookon (igen, ilyeneket is lehet találni). Így például Szabados Ágnes - Nincs időm olvasni kihívásának is tagja vagyok, ami, mint tudjuk, mára már nagyszabású országos kezdeményezéssé nőtte ki magát. Aki esetleg nem találkozott volna még a csoporttal, ide kattintva  pótolhatja a hiányosságát.

Na szóval, épp az oldalukon szörföltem, nagy érdeklődéssel nézegetve az aktuális olvasmánylistákat, mikor még egy annál is inspirálóbb dolog jött velem szembe: egy nyereményjáték, melynek keretein belül szuper ajándékokat lehetett nyerni a Gubanc ékszertől , kinek készítőjével, Lukács Gabriellával, azóta életem első interjúját is sikerült tető alá hoznom. Nagy örömömre szolgál, hogy bemutathatom őt a kedves publikumnak. (Gabinak pedig, ezúton is köszönöm a megtisztelő együttműködést, hogy igent mondott egy amatőr, ám annál lelkesebb blogger felkérésének).

 

Első körben megkértem Gabit, hogy meséljen kicsit magáról:

Lukács Gabriellának hívnak, Mezőkövesden élek férjemmel és két fiunkkal. „Civilben”, főállásban a helyi gimnáziumban tanítok szakmai tantárgyakat.

 

Majd arra kértem, hogy beszéljen az ékszer készítésről is, honnan jött az ötlet?

A neten nézelődve jött az ötlet, nagyon tetszettek az üveglencsés ékszerek, és amikor a hobbiboltban rábukkantam az alapanyagokra, készítettem magamnak néhány darabot. Ebből lett aztán egyre több, kipróbáltam, megtanultam többféle technikát is, és rájöttem hogy ezt nagyon szeretem csinálni, s nagyon örülök, hogy a visszajelzésekből is az derül ki számomra, hogy érdemes ezzel foglalkoznom, sokaknak tetszenek a munkáim és sokan szereznek örömet szeretteiknek általam készített ajándékokkal.

 

Az ékszerek mellett, egyedi könyvjelzőket is készítesz. Milyen könyveket olvasol szívesen?


Mostanában a szórakoztató irodalmat, pl. most Jodi Picoult könyvei a kedvenceim. De kedvelem a rejtély-thriller kategóriába tartozókat is, régebben pl. sok Stephen Kinget is olvastam. Szeretem a régi kedvenceimet is újraolvasni időnként (pl. Abigél). Egyébként ha jó ajánlást olvasok egy könyvhöz, vagy felkelti érdeklődésem a fülszövege alapján, bármilyen műfajt elolvasok és még többet olvasnék, ha nem 24 órából állna egy nap nekem is.

 

 

Honnan jut időd mindenre? /De tényleg. Mikor mindenki időzavarban szenved – emelem kalapom ismét. - a szerk./ 


Mindenre sajnos nekem sem jut időm rengeteg tervem és ötletem van, aminek a megvalósítása idő hiányában késik. Jellemző rám is az idővel való zsonglőrködés, mint mindenkire, aki család, gyerekek mellett dolgozik vagy vállalkozást indít. Általában igyekszem kihasználni pl. a kora reggeli órákat, amikor még mindenki alszik, ill. hétvégén, vagy ilyenkor nyári szünetben picit utolérni magam a teendőkkel úgy, hogy a családra, pihenésre, magamra is tudjak időt szakítani.

 

Végezetül beszéljünk kicsit a jövőről. Mik a tervek?


Egyik tervem, hogy végre saját webáruházat indítsak, de mivel egyedül csinálok mindent a vállalkozásban (tervezés-alkotás-fotózás-kapcsolattartás-adminisztráció-honlapszerkesztés-stb.), így elég lassan haladok a feladatokkal, de remélhetőleg már nem kell sokat várni rá. A férjem támogat és nagyon sokat segít nekem mindenben, amiben tud, s ezért nagyon hálás vagyok.

 

Őszinte elismerésem, kedves Gabriella, hogy a hivatása mellett, egy másik szenvedélyét is ilyen kifinomultsággal képes "űzni" , mások legnagyobb örömére. További sok sikert kívánok!

  • A képek Gabriella engedélyével, a Gubanc ékszer közösségi oldaláról származnak.

Amennyiben szeretnéd még közelebbről megismerni a lenyűgöző ékszereket, esetleg rendelnél is, akkor a következő elérhetőségeken megteheted: 

 

gubancekszer.hu


www.instagram.com/gubancekszer


...és hamarosan a saját webáruház.

Azt hiszem, érdemes lesz felkeresni ;)

Köszönöm(jük) a figyelmet! 

H.Sz. 

Lélekhatár szerz. 

 

Megköszönöm, ha támogatod a munkámat egy megosztással!

Új bejegyzésekért, még több tartalomért kövesd a LélekHatár Blog Facebook oldalát is!

 

süti beállítások módosítása