Dehát én mindent megtettem a kapcsolatunkért!
2018. április 27. írta: h.Szilvi_

Dehát én mindent megtettem a kapcsolatunkért!

Annyiszor halljuk ezt. És magunk is hitetlenkedve nézünk arra, aki azt állítja, hogy bár ő mindent megtett a kapcsolatért, az valahogy mégsem működött. Hogyan lehetne lehetséges mindez ?

Sehogy.  Még akkor sem, ha szeretnénk felmenteni önmagunkat. Ott, ahol a felek kölcsönösen szeretik egymást és beleadnak apait -  anyait, azért ,  hogy a kapcsolat ne futhasson vakvágányra, ott működni is fog. A többi csak kifogás. Dehát én tényleg mindent megtettem a kapcsolatunkért !

 

 

Vagyis majdnem mindent . Leszámítva , hogy 

 

  • Férfi : Egyetlen reggel sem maradtam melletted az ágyban, mert te mindig túl későn keltél fel. 

 

Nő : Már nem szerettem a reggeleket, mert mindig egyedül hagytál .

 

  • Nem tettem le a telefont, miközben hozzám beszéltél .

 

Egyre kevesebbet beszéltem hozzád. 

 

  • Még nem péntek volt, csak azért , mert szúr, még nem  borotválkoztam meg.

 

Én sem sminkeltem többé, csak hogy tetszek neked.

 

  • Nem vettem neked virágot csak úgy, micsoda hülyeség, a szülinapodra már kaptál.

 

Már én sem leptelek meg, többé nem írtam szeretlek üzeneteket sem.

 

  • Nem mentünk el randizni, kényelmesebb volt a kanapén a távirányítót nyomkodni.

 

Egyre többször sírtam a magány miatt.

 

  • Nem töröltem le a könnyeid, megoldod te egyedül is. 

 

Egyre magányosabb lettem, mert mindig egyedül hagytál.

 

  • Nem törődtem vele, mikor azt mondtad magányos vagy. 

 

Mind kevésbé bírtam elviselni a hétköznapokat, egyre ingerültebbé váltam.

 

  • Túl sokat hisztiztél.

 

Egyre jobban bántott, hogy nem törődtél velem. 

 

  • Nem hagytam abba  a játékot, mikor még csak a 425. pályán tartottam.

 

Egyre többször maradtam fenn éjjel a gép előtt, már nem akartam melléd feküdni.

 

  • Majd holnap szexelünk, végül még egy hét múlva sem történt semmi, túl fáradt voltam.

 

Egyre kevésbé vágytam rá, veled ...

 

  • Megnéztem, na és? 

 

Már nem éreztem magam igazán jó nőnek , ha melletted voltam.

 

  • Nem beszéltem az érzéseimről, az olyan gáz. 

 

Fogalmam sem volt róla, mit érzel. Egyre hidegebben hangzott a szádból a szeretlek szó.

 

  • Nem tudtam mit kezdeni a lelkizéseiddel.

 

Sosem próbáltál megérteni.

 

  • Nem értettem meg, hogy miért nyafogsz, ha nem akarod megoldani a problémát.

 

Csalódtam benned, többé semmit nem akartam elmondani neked.

 

  • Soha nem vallottam volna be, hogy nem tudok nélküled élni. Hidd csak, hogy nem vagy annyira fontos. Ez presztízskérdés.

 

El is hittem . Úgy éreztem sosem voltam elég fontos neked. Szerettél, de magadat jobban.  

 


 

Nos, valóban megtettünk mindent ? Vagy a bármit megtennék érted, csak ugyanolyan mendemonda, mint az örök boldogságé ? Esetleg arról van szó, hogy bár szeretjük egymást, valahogy mégsem egy nyelvet beszélünk ? Ha úgy gondoljuk , hogy inkább az utóbbiról lehet szó, arra szerencsére létezik megoldás. 

 

Gary Chapman amerikai párterapeuta kidolgozta az öt szeretetnyelv koncepcióját, melyet ha te is megismersz, megeshet , hogy egy képessé válsz rá , hogy egy nyelvet kezdj beszélni a nagy ő jelölteddel. (Hogy hogyan ismerheted fel a szeretetnyelveket , arról remek cikket olvashatsz itt.  

  1. Szívességek 

 

Annak , aki ezen a nyelven beszél, az a legfontosabb, hogy teljesítsük, amire megkér bennünket. Például kéri, hogy vigyük ki a szemetet, de nekünk csak holnap jut eszünkbe , hogy ki kellett volna vinnünk. A szívességek nyelvét beszélő, azonnal úgy fogja érezni , nem szeretjük eléggé.

 

2. Minőségi idő 

 

Az osztatlan figyelmet kedvelők tábora . Nézz rám, ha hozzád beszélek ! Nézz a szemembe! stb . stb. Ha mindezt nem kapja meg, aki ezt a nyelvet beszéli, könnyedén lemerülhet a szeretet tankja és úgy érezheti, nem is igazán fontos számunkra.

 

3. Elismerő szavak 

 

Nagyon csinos vagy , jó az új frizurád stb. Aki ezen a nyelven beszél, ezekből táplákozik. 

 

4. Testi érintés 

 

Ölelj már meg! Adj egy puszit, mielőtt elmész . Érintések nyomán kommunikál.

 

5.  Ajándékok 

 

Egyesek akkor érzik igazán, hogy szeretik őket, ha figyelmességekkel, különböző ajándékokkal lepik meg őket. Náluk nem ajánlatos elfelejteni a születésnapokat vagy neadj' ég a Valentin napot .

 

 


Ha már mepróbáltuk elsajátítani egymás szeretet nyelvét is, de továbbra sem működünk jól együtt, akkor megeshet, hogy tényleg létezik olyan , hogy mindent megtettünk, mégsem működik. És nagy valószínűséggel soha nem is fog. Talán csak nem vagyunk egymáshoz valók. Nehéz ügy ez a párkapcsolatosdi. Nem igaz ? 

 

Köszönöm a figyelmet!

Lélekhatár szerz. 

 

Megköszönöm, ha másokkal is megosztod!

Még több tartalomért kövesd a Lélekhatár blog Facebook oldalát is. 

süti beállítások módosítása