Mi kell a nőnek?
2019. január 02. írta: h.Szilvi_

Mi kell a nőnek?

Süti. Ha nincs, férfival is megelégszik. - Mik ki nem pattannak az agyamból... Rémisztő nem igaz?- De amúgy meg, hölgyeim, hát mi a fészkes francra vágyunk mi valójában? 
woman-1585593_1920.jpg

Szerintem, nekünk, nőknek biztosan szükségünk van

arra, hogy nőként kezeljenek

Ne tudjátok meg, hogy mekkorát néztem a banknál, mikor az előttem! besétáló úriember(ke) még az ajtót is pofátlanul rám csapta. Tátogtam ott, mint az a bizonyos hal az akváriumban. 

Az a fajta nő vagyok, aki szereti és el is várja, hogy a férfiak előre engedjék az ajtóban. Bizonyos esetekben arra is, hogy hazacipeljék helyettem a bevásárló szatyrokat. Hogy bókoljanak nekem. Hogy tiszteljenek.

Én azt szoktam mondani, hogy mi nem a gyengébbik, hanem az érzékenyebbik nem vagyunk. Ennek fényében szükségünk van 

arra, hogy ne csak a testünkre, a lelkünkre is kíváncsiak legyenek

Na jó, az sem árt, ha észreveszed, hogy új a frizurám. Vagy az, hogy felcsigáz, ahogy ring a csípőm. De azért a két mellem után örömmel veszem, ha rólam, magáról a nőről is érdeklődni kezdesz. Tudod, például olyanokról, hogy boldog vagyok-e. Hogy mit akarok, várok az élettől. Hogy mi az, ami felvidít. Vagy esetenként elszomorít. Érezni akarom, hogy fontos vagyok, hogy számítok. Merthogy szerintem szükségünk van 

arra, hogy szükség legyen ránk

Genetikailag kódolva van belénk, hogy szeretünk gondoskodni másokról és ebből kifolyólag arra is, hogy olykor rólunk is gondoskodjon valaki. Szeretjük azt érezni, hogy az elsők vagyunk a másik életében. Hogy nála is akkor kerek az egész, ha mi vagyunk neki. Kell, hogy érezzük, szeretnek bennünket.

Mert a nő akkor szép igazán, ha boldog. És akkor boldog, ha érzi, hogy szeretik. 

De mindemellett, szükségünk van még arra is, hogy 

egyenlő félként kezeljenek

Nincs olyan, hogy a nő helye. A "nő helye" a férfi oldalán, egyenragú félként és nem alatta, meg a konyhában, meg a gyerek mellett van. Nem érhet kevesebbet a véleménye. Nem lehet kevésbé mérvadó az akarata, mint a férfié. Szükségünk van rá, hogy biztassanak, megbízzanak bennünk. Képesek vagyunk bármire. Csak olykor szükségünk van egy kis  önbizalomtuningra. Meg

arra, hogy megbecsüljenek 

Annyi, de annyi kapcsolat laposodik el amiatt, hogy elfelejtenek foglalkozni vele. Csodaszép, intelligens nők kerülnek feláldozásra egy olyan "szerelem" oltárán, mely már tíz éve halott. Egy nőnek éreznie kell azt, hogy a férfi szereti őt. Hogy kívánja. Hogy még mindig őt emeli piedesztálra. Mert, ha az asszony boldog, akkor a férj is az. Drága uraim! Könyörögve kérem önöket, jegyezzék meg ezt már végre. - puszi- a szerk.


Mindemellett szükségünk van még olyan apróságokra is, mint cipő, táska, ruhatár, nagy ruhatár!, egzisztencia, jó állás, barátok, kikapcsolódás, hobbik, nevetés, sírás meg hasonló finomságok.

Ezeket azonban, egy valamirevaló Nő, az urak nélkül is képes megteremteni magának. A fentebb említett dolgokat viszont, csak egy valódi Férfitól kaphatjuk meg.

 

Megköszönöm, ha megosztod másokkal is.

Továbbiakért kövesd a Lélekhatár Blogot Facebookon is.

süti beállítások módosítása