Nem vagyok nehéz eset, csak tudom, hogy mit akarok
2018. október 02. írta: h.Szilvi_

Nem vagyok nehéz eset, csak tudom, hogy mit akarok

Vagy, ha mégsem tudnám annyira pontosan, azzal már biztosan száz százalékig tisztában vagyok, hogy mi az, amit egyáltalán nem akarok. Kellett hozzá ugyan némi élettapasztalat, pár el nem csókolt csók és néhány "félreértett" kapcsolat, de végül sikerült eljutnom egy felsőbb szintre önmagammal.

Régebben még azt gondoltam, hogy tényleg velem van a baj, aztán rájöttem, hogy ha azt hallom valaki szájából, hogy "Te milyen nehéz eset vagy!", akkor biztosan soha nem fogjuk eljárni a násztáncot, mert nem én vagyok a súlyos, ő lesz túl "kevés" majd ahhoz, hogy hosszabb távon képes legyen  lekötni a figyelmemet és a zabolátlan energiáimat. 

 

Nehéz eset vagyok, mert 

 

Gondolkodom

Amolyan régi, hagyományos értékek szerint. Olyan rémségeket követek el, mint olvasás, írás, költészet és, ha mindez nem hangozna még elég szörnyen, akkor azt is bevallom gyorsan, hogy baromira élvezem ezeket a dolgokat. Imádom, hogy bárminek nevezhetnek engem, csak buta libának nem. Nehéz eset lehetek, mert

Önálló vagyok

minden szinten. Kiforrott személyiségemen már csak én vagyok képes változtatni, nem hat meg, ha azt mondod, hogy egy nőnek ilyennek vagy olyannak kellene lennie. Magasról teszek rá. Az előző bejegyzésemben ki is fejtettem a véleményemet elég részletesen az Igazi nő fogalmáról - ide kattintva azt is elolvashatod: https://lelekhatar.blog.hu/2018/09/27/igazi_no_ki_az_es_mik_az_ismertetojegyei_es_egyaltalan_talalkozott_mar_valaki_vele_110

 

Nem vagyok oldalborda. Csak és kizárólag egyenlő félként vagyok képes jelen lenni egy párkapcsolatban.

 

Nehéz eset vagyok, mert 

Követelőzök

Megkövetelem magamnak, amit szerintem igenis megérdemlek. Az idődet. A figyelmedet. A törődésedet. De vica versa hasonlókat kapsz majd tőlem is, ha igényled. És nyilván igényled, mert máskülönben nem soká' fogunk majd együtt heverészni azon a bizonyos kanapén. 

Szerintem amúgy meg, nem is igazán nehéz velem. Legalábbis, ha te is bonyolultabb vagy egy fokkal, mint az egysejtűek.

Nálam nem kell majd 

 

Kód fejtened

Egészen egyértelműen és nyilvánvalóan közölni fogom veled, hogy mit szeretnék. Hogy meddig mehetsz el nálam, hol vannak a határok. Le fogjuk fektetni már az elején, azokat a bizonyos határvonalakat, amiket jó lenne, ha egyikünk sem lépne át. Nálam nem lesznek 

Kistílű játszmák 

Nem fogom azt mondani, hogy nem jössz be nekem, miközben majd megesz a fene érted. Nem fogunk cica-egér játékot játszani. Ha kellesz, azt tudni fogod. Ha nem, azt is. Én nem akarok senki életében

B terv lenni.

Sem megmentő, sem pótlék, sem mentőöv nem leszek. Ha kellek, kelljek én. Egészen. Minden más esetben bátran kopogtass más ajtaján.

 

Én nem akarok 

 

Háttérkép lenni a telefonodon. 

Tedd le azt a nyavalyát, ha velem beszélsz! Nézz rám! Engedd, hogy elvesszünk egymás tekintetében, hagyd, hogy azt érezzem, én vagyok a legszerencsésebb nő a Földön. Én nem akarok 

Társas magányt. 

Ha az enyém vagy, légy az egészen. Ne Facebookon chateljünk, miközben egy házban élünk. Ne legyünk statisztikai adatok a nem szexelő párok listáján, csak mert téged jobban leköt a kirakós játékod.

 


Nő vagyok. Hidd el, egyedül is megállom a helyem az életben. Így, ha egyszer már abban a megtiszteltetésben részesítettük egymást, hogy párkapcsolatba léptünk és napi szinten dolgozunk azon, hogy működjön is, akkor talán joggal kérlek arra, 

ne mondd, hogy nehéz eset vagyok, mert nincs bennem semmi súlyos, csak már tudom, hogy mit akarok. 

 

Megosztásokat örömmel fogadok, 

továbbiakért kövess Facebookon is!

süti beállítások módosítása