Fejezd be a mondatot! Soha többé....
2018. december 06. írta: h.Szilvi_

Fejezd be a mondatot! Soha többé....

Telnek az évek és kezd egyre hosszabbra nyúlni az a bizonyos "Soha többé" lista. Mutatom, nálam mi végzett a top 8-ban. Soha többé... 
boxer-1984344_1920.jpg

Nem engedem, hogy mások tiszteletlenül bánjanak velem 

Sem idősebbeknek, sem a doktor úrnak, sem senkinek. Régi rossz beidegződés nálunk, hogy minden erőnkkel igyekszünk megtanítani a gyerekeinket  arra, hogyan kell (kötelező), tisztelniük az idősebbet. 

De rájuk miért nem vonatkozik ugyanez? Ők miért érzik feljogosítva magukat arra, hogy semmibe vegyék, lenézzék azt, aki fiatalabb náluk? Ha nem tudnák, a megélt évek száma nem egyenesen arányos a bölcsességgel. Tisztelet annak jár, aki kiérdemelte azt.

Nem hagyom, hogy mások véleménye határozzon meg

Biztosan ismertek olyan embereket ti is, akiknél a saját butaságuk rosszindulattal is párosul. Mikor elítélnek, megbélyegeznek úgy, hogy valójában meg sem próbáltak megismerni. Természetesen ma már tudom, hol van a helyük az életemben ezeknek a megnyilvánulásoknak, de volt idő, mikor azt gondoltam, hogy én tényleg az vagyok, amit mások mondanak rólam. 

Soha többé 

Nem randizok, csak azért, hogy ne legyek egyedül

Hát ne tudjátok meg! Kalandos terep ez az online ismerkedés, az már egyszer biztos. "Legkedvesebb" emlékem a srác, aki mezőgazdaságban dolgozott és nem győzött szabadkozni amiatt, hogy nem volt ideje lefürdeni a randi előtt. Ó, hogyan is haragudhattam volna az átható trágyaszag miatt... Apropó fogak! Ma is látom magam előtt a gyönyörű, sárga, elöl hiányos fogazatát.

S, mielőtt megköveznétek, hogy túlságosan nagyok az igényeim, ne bántsam már szegényt, a srác egész "randi" alatt az exeit szapulta... Önmagában hibát, természetesen egyet sem talált. 

De édes volt, mert  mikor megbeszéltük, hogy ennek a kapcsolatnak annyi esélye van, mint nekem az instagörlök világában, segítségemre sietett: ha munkára lenne szükségem, szívesen segít. 

Van szabad hely a munkahelyén.  A kapálóbrigádban...

Megfogadtam továbbá, hogy soha többé 

Nem követem el ugyanazt a hibát 

Csak kétszer-háromszor, hogy teljesen biztos legyek benne. Jó nem, félre a viccel. Szokták mondani ugyebár, hogy az okos más hibájából tanul, a hülye meg a sajátjából se. Nos, próbálok kitörni a hülyék táborából. 

S, ha még nem lenne elég ebből a sok fogadkozásból, meg kell említenem azt is, hogy soha többé 

Nem adok tanácsot senkinek sem 

Legalábbis olyat nem, amiben kerekperec megmondom, hogy mit csináljon a delikvens. Az történik ugyanis, hogy, ha balul sül el, amit tanácsoltál, akkor te leszel a hibás. De nem ám csak abban, amibe beleszóltál, hanem kvázi az egész életében. Mert sokan vagyunk, akik folyton bűnbakokat keresünk. Tudjuk, a saját szemében a deszkát se típusokról beszélek. 

Nem fogok továbbá, soha többé 

Beállni a sorba

Istenemre mondom, megpróbáltam. Én tényleg őszintén igyekeztem, de marhára unom már az önostorozást amiatt, hogy képtelen voltam azzá válni, aki nem vagyok. Hát könyörgöm, csak én vagyok, olyan, mint én. Hogyan lennék másmilyen? 

És soha többé 

Nem olvasok el egyetlen cikket sem

ami úgy kezdődik, hogy " 5 jele annak, hogy nem működik a párkapcsolatod". Egyszerűen megőrjítik vele az embert. Nem, nem azzal a néhány üdítő kivétellel, ami saját tapasztalatok által születik meg. Nem. Azzal van tele a nem létező t@köm, amelyiket kiolvasták a Nagy Könyvből. 

Bár fogalmam sincs róla, hogyan lehet könyvekből tanulni a párkapcsolatosdit. Mintha csak létezne belőle két teljesen egyforma.... 

A legfontosabbat a végére hagytam. Soha többé

Nem akarok fényt gyújtani ott, ahol teljes a sötétség

Na, nem azért, mert olyan nagyon okos lennék, hanem azért, mert egyesek olyan szinten korlátoltak, hogy semmit sem lehet kezdeni velük. Még fiatal kiscsikó koromban (mondaná apám) meg voltam győződve róla, bárkinek megmutathatom az életet olyan szemszögből, ahogy én látom azt. 

Hát nem. Élnek közöttünk, nem is kevesen, akik mindenben holtbiztosak (hozzájuk kell a türelem, amit minden héten tripla adagban koldulok a Jóistentől).

Érvelhetsz te bárhogy, lehetsz kedves vagy durva. Magyarázhatsz bármilyen átéléssel, egyszerűen nem fogja érteni. Mert nem akarja érteni. Rájuk kell hagyni. Már tudom. 

Meg azt is tudom, hogy meg kellene már fogadnom végre azt is, hogy soha többé nem írok olyan listát, ami úgy kezdődik, hogy Soha többé...

 

Ha tetszett, amiket össze-vissza firkálok, oszd meg a bejegyzést bátran.

Továbbiakért Kövesd a Lélekhatár Blogot Facebookon is,

Instán is megtalálsz .

süti beállítások módosítása